سفر به اروپا


برای اطلاع از آخرین تور ها مشخصات خود و خودروی خود را به شماره 09192160060 sms نمایید.
آخرین اخبار گروه

برگشت   سایت تخصصی دودیفرانسیل ها، تورهای گردشگری و ورزشی > تاریخ دودیفرانسیل ها > تاریخچه دو دیفرانسیل ها

توجه

پاسخ
قدیمی ۳-۰۴-۱۳۸۹, ۲۰:۰۹   #1
persika
عضو سایت
 
آواتار persika
 
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۸
موقعیت: تهران , محلات
ارسالها: 339
تشکر: 228
تشکر شده 584 بار در 190 پست
persika ارسال پیام توسط یاهو به
پیشفرض نیسان پاترول سافاری

به نظر من توی خودروهای اس یو وی دهه 80تا اواسط دهه90 کمتر خودروی اس یو وی هست که طراحی بیرونیش چنین ترکیب جالبی از نمای جانبی داشته باشه وحتی توی پاجروهای بهمن موتور وپرادوهای 2010 هم سعی شده این بیرون آمدگی گلگیرها با این فرم کلی در نظر گرفته بشه




آخرین ویرایش توسط Hossein در تاریخ ۱۳-۰۴-۱۳۹۰ انجام شده است.
persika آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 27 تشکر کرده اند از شما persika برای ارسال این پست سودمند:
10002000 (۱۶-۰۳-۱۳۹۱), 1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), amint (۱۵-۰۸-۱۳۹۲), amirhulk (۱۶-۰۳-۱۳۹۱), ata-kabir (۴-۰۴-۱۳۹۲), boy eastern (۲۹-۰۳-۱۳۹۲), crash (۲۹-۰۳-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲), edriss (۱۸-۰۳-۱۳۹۱), Hamid Behnamfar (۲۹-۰۳-۱۳۹۲), kamyar_d (۴-۰۸-۱۳۹۲), kj2 (۲۹-۰۳-۱۳۹۲), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), mazdak (۲۹-۰۳-۱۳۹۲), Maziar.m (۲۰-۰۳-۱۳۹۱), mehdimsh (۷-۰۹-۱۳۹۱), mghoi (۲۹-۰۳-۱۳۹۲), morteza-sh (۹-۰۹-۱۳۹۲), noori1357-mnst1357@yahoo. (۳۱-۰۳-۱۳۹۲), President (۹-۰۸-۱۳۹۲), savana (۲۶-۱۱-۱۳۹۲), sina-att (۶-۰۴-۱۳۹۱), sokoot (۲۰-۱۱-۱۳۹۲), کیان (۱۴-۰۶-۱۳۹۱), پیر افرود (۱۶-۱۱-۱۳۹۰), yass99 (۲۱-۰۴-۱۳۹۱), رضا. (۳۱-۰۳-۱۳۹۲)
قدیمی ۵-۰۶-۱۳۸۹, ۰۰:۴۶   #2
aref
عضو سایت
 
آواتار aref
 
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹
موقعیت: مازندران-ساری
ارسالها: 252
تشکر: 765
تشکر شده 192 بار در 92 پست
پیشفرض

عروسکه
aref آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما aref برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), savana (۲۶-۱۱-۱۳۹۲)
قدیمی ۸-۱۱-۱۳۸۹, ۲۰:۵۸   #3
sasver
عضو سایت
 
آواتار sasver
 
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
موقعیت: رامسر
ارسالها: 796
تشکر: 43
تشکر شده 490 بار در 205 پست
پیشفرض

قشنگ بود
__________________
پروژه شهباز به زودی...
sasver آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما sasver برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), mansour_rover (۱۹-۱۰-۱۳۹۰)
قدیمی ۱۱-۰۱-۱۳۹۱, ۲۱:۱۹   #4
pooya
عضو سایت
 
آواتار pooya
 
تاریخ عضویت: فروردين ۱۳۹۱
موقعیت: تهران
ارسالها: 6
تشکر: 0
تشکر شده 16 بار در 6 پست
پیشفرض

سافاری v8 هستش؟
__________________
patrol
pooya آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما pooya برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲), savana (۲۶-۱۱-۱۳۹۲)
قدیمی ۱۱-۰۱-۱۳۹۱, ۲۲:۵۰   #5
ali_70
کاربران اخراج شده
 
آواتار ali_70
 
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۸۹
موقعیت: ایران
ارسالها: 2,207
تشکر: 2,574
تشکر شده 5,056 بار در 1,588 پست
پیشفرض

لیست موتورهای قرار گرفته بر روی سافاری _ Y 60
موتورها 6 سیلندر هستند

3.0L RB30S I6 :
carburetted single-cam


4.2 L TB42S/TB42E I6 :
In 1992 the TB42E emerged with electronic fuel injection and electronic ignition. At this time the TB42 was re-labeled as TB42S. OHV
175 PS (128.7 kW; 172.6 bhp) @ 4200 rpm
32.6 kg·m (320 N·m; 236 lb·ft) @ 3200 rpm


2.8 L RD28T Turbodiesel :
RD28T
125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4400 rpm
26.0 kg·m (255 N·m; 188 lb·ft) @ 2400 rpm
Nissan Safari Spirit series Y60 2-door soft-top 1994–1997

RD28ETi1

135 PS (99.3 kW; 133.2 bhp) @ 4000 rpm
29.3 kg·m (287 N·m; 212 lb·ft) @ 2000 rpm
Nissan Safari Spirit series Y61 2-door soft-top 1997–1999 (automatic transmission)

RD25ETi2

135 PS (99.3 kW; 133.2 bhp) @ 4000 rpm
26.6 kg·m (261 N·m; 192 lb·ft) @ 2000 rpm
Nissan Safari Spirit series Y61 2-door soft-top 1997–1999 (manual transmission)


4.2 L TD42 Diesel :
TD42

The TD42 measures 4.2 L (4169 cc). It is an ****og fuel-injected 6-cylinder diesel engine with a pre-combustion chamber.


TD421

  • 135 PS (99.3 kW; 133.2 bhp) @ 4000 RPM
  • 28.5 kg·m (279 N·m; 206 lb·ft) @ 2000 RPM
Nissan Civilian series W40 from 1988 to 1999


TD422

  • 125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4000 RPM
  • 27.8 kg·m (273 N·m; 201 lb·ft) @ 2000 RPM
Nissan Safari series Y60 from 1987 to 1997

البته مدل td42 ،دارای ورژن توربو دیزل هم هست که شاهد استفاده ی آن بر روی نسل بعدی ،یعنی Y61 ( نسل 5) هستیم



اطلاعات بیشتر:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
http://www.patrol4x4.com/forum/

پاینده باشید
ali_70 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 14 تشکر کرده اند از شما ali_70 برای ارسال این پست سودمند:
10002000 (۱۶-۰۳-۱۳۹۱), 1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), amint (۱۵-۰۸-۱۳۹۲), ata-kabir (۴-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۵-۰۸-۱۳۹۲), kj2 (۲-۱۱-۱۳۹۱), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), maziar 66 (۲۴-۰۳-۱۳۹۱), Maziar.m (۲۰-۰۳-۱۳۹۱), mehdimsh (۲۲-۰۹-۱۳۹۱), patrolino (۱۶-۰۳-۱۳۹۱), President (۹-۰۸-۱۳۹۲), کیان (۱۴-۰۶-۱۳۹۱), yass99 (۲۱-۰۴-۱۳۹۱)
قدیمی ۱۶-۰۳-۱۳۹۱, ۱۳:۵۰   #6
amirhulk
عضو سایت
 
آواتار amirhulk
 
تاریخ عضویت: خرداد ۱۳۹۱
موقعیت: تهران
ارسالها: 8
تشکر: 5
تشکر شده 17 بار در 7 پست
پیشفرض

من عاشق سافاری ام. دمت گرم
amirhulk آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما amirhulk برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲)
قدیمی ۱۶-۰۳-۱۳۹۱, ۱۹:۱۴   #7
power
عضو سایت
 
آواتار power
 
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
موقعیت: تهران
ارسالها: 144
تشکر: 70
تشکر شده 374 بار در 140 پست
پیشفرض

موتور شش سیلندر تمیزش چند در میاد؟ برای تعویض کارت اون وقت ایراد نمی گیرن؟
__________________

power آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما power برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲)
قدیمی ۱۶-۰۳-۱۳۹۱, ۱۹:۴۳   #8
ali_70
کاربران اخراج شده
 
آواتار ali_70
 
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۸۹
موقعیت: ایران
ارسالها: 2,207
تشکر: 2,574
تشکر شده 5,056 بار در 1,588 پست
پیشفرض

نقل قول:
ارسالی توسط power مشاهده موضوع
موتور شش سیلندر تمیزش چند در میاد؟ برای تعویض کارت اون وقت ایراد نمی گیرن؟
منظورتون چه موتوریست ؟

اینکه هم میگن تعویض با تعداد سیلندر مشابه مشکلی ندارد ، 1 ماه شب و روز دوندگی دارد .
ali_70 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 5 تشکر کرده اند از شما ali_70 برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲), kamyar_d (۴-۰۸-۱۳۹۲), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), maziar 66 (۲۴-۰۳-۱۳۹۱)
قدیمی ۱۶-۰۳-۱۳۹۱, ۲۰:۵۹   #9
ashnagar
عضو سایت
 
آواتار ashnagar
 
تاریخ عضویت: فروردين ۱۳۹۰
موقعیت: عباس آباد
ارسالها: 321
تشکر: 315
تشکر شده 919 بار در 278 پست
پیشفرض

آقا علی یه توضیحی رجع به این موتور میدی ؟
In 1992 the TB42E emerged with electronic fuel injection and electronic ignition. At this time the TB42 was re-labeled as TB42S. OHV

این موتور نیاز به ecu داره؟
میگن موتور سافاری ببند رو پاترول 6 سیلندر دقیقا کدوم موتوره؟
قیمت چطوره؟ من شنیدم موتورش الا بدون گیربکس 2.200

راستی خیلی با امضات حال کردم.باصفاست
__________________
سجاد آشناگر-تهران عباس آباد-پاترول 6 سیلندر-دانشجوی دندانپزشکی

پاترول سفید من ، بختیار
http://www.patrol.ir/showthread.php?t=2331
ashnagar آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما ashnagar برای ارسال این پست سودمند:
1362 (۱۱-۰۴-۱۳۹۲), Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), mehdimsh (۲۲-۰۹-۱۳۹۱)
قدیمی ۱۶-۰۳-۱۳۹۱, ۲۱:۴۳   #10
ali_70
کاربران اخراج شده
 
آواتار ali_70
 
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۸۹
موقعیت: ایران
ارسالها: 2,207
تشکر: 2,574
تشکر شده 5,056 بار در 1,588 پست
پیشفرض

قربونت برم سجاد جان
سافاری هایی که در ایران هستند از موتور 6 سیلندر با حجم 4200 سی سی بهره می برند ،در دو مدل انژکتور و کاربرات عرضه شده .TB42S/TB42E

با توجه به نبود قطعات و عدم شناخت کافی از موتور مربوطه پیشنهاد می کنم به موتورهای تویوتا فکر کنی ،که حداقل قطعاتش در بازار پیدا می شود .
ali_70 آفلاین است   پاسخ با نقل قول
کاربران : 5 تشکر کرده اند از شما ali_70 برای ارسال این پست سودمند:
Dr Saeed (۱۸-۰۸-۱۳۹۲), M.GALAXY (۳۰-۰۳-۱۳۹۲), maziar 66 (۲۴-۰۳-۱۳۹۱), Maziar.m (۲۰-۰۳-۱۳۹۱), mehdimsh (۲۲-۰۹-۱۳۹۱)
پاسخ

امکانات
حالات نمایش

قوانین ارسال
نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید

BB code فعال
Smilies فعال
[IMG] فعال
HTML غیرفعال
Forum Jump




ساعت: ۰۷:۴۹ بوقت GMT +3.5

Powered by: vBulletin Version 3.8.7
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.

vBFarsi Language Pack Version 4.0 beta1